Potřebujete doplnit Váš obchodní tým o back office telefonního asistenta, který Vám zaplní kalendář na celý týden?
Domlouvání schůzek pro obchodní zástupce provedeme za Vás. Naši telefonní asistenti a asistentky se o to postarají. Klademe důraz na přejezd mezi schůzkami – maximálně do 25 minut. Schůzky domlouváme na pevný termín, vše potvrzujeme e-mailem.
Zaměřujeme se na všechny typy firem, organizací nebo institucí, které potřebují domluvit schůzky pro své OZ a tuto aktivitu zajistit externě. Chceme být, co nejvíce transparentní.
Transparentnost jsme schopni zajistit díky možnosti naši službu vyzkoušet a kontrolovat pomocí sdíleného CRM systému Ramisys, který jsme vytvořili.
Jedná se o přehledné záznamy telefonátů (odchozí, příchozí, nedovolané). Dále je monitorována délka uskutečněných hovorů. Máte přístup do systému a můžete vidět, jakou mám konverzi a stavy, které jsou nejčetnější.
V případě ukončení spolupráce Vám zašleme seznam společností, které byly osloveny včetně komentářů, kontaktních osob a všech potřebných dat. Budete nás moci analyzovat, zda se Vám vyplatíme nebo ne, v reálném čase.
Nemáme limit na minimální počet hovorů. Děláme i tzv. mikro spolupráce. Cena za službu nebo garance se může lišit. Jinými slovy chcete mikro spolupráci do 10 tisíc? U nás není problém.
Vaše jméno*
Váš e-mail*
Telefon
Vaše zpráva
Odeslat zprávu
Dáme si schůzku a domluvíme se na parametrech spolupráce, řekneme si, co očekáváte, co jsme schopni garantovat smluvně. Nastíníte nám Vaši hrubou představu.
Podepíšeme smlouvu o spolupráci. Nezavazujeme nikoho na minimální dobu spolupráce. Neplatíte nic dopředu.
Po podpisu smlouvy si společně nadefinujeme, jakou skupinu kontaktů chcete oslovit (zaměření firem, velikost firem podle obratu, počtu zaměstnanců ve firmě). Můžete nám dodat Vaši databázi firem nebo ji Vám můžeme vytvořit.
Necháme se proškolit na Váš produkt nebo službu.
Domluvíme se na call scriptu (struktuře hovorů) podle které budeme volat. To nám můžete dodat i sami, případně si můžete nechat call script vytvořit u nás.
Vyzkoušíme první měsíc volání s týdenním reportingem, ladíme, co je špatně a dolaďujeme spolupráci k dokonalosti.
V začátku spolupráce Vám řekneme orientačně kolik schůzek asi dodáme. Pokud však v průběhu spolupráce řeknete, že firmy od 20 zaměstnanců Vám nevyhovují a chcete 200 +, tak Vám bohužel nemůžeme dodat stejný počet schůzek, jelikož je to složitější. V prvních dvou měsících však můžete odstoupit od smlouvy téměř kdykoliv.
Nemějte obavy. Před začátkem spolupráce se necháme proškolit na Váš produkt nebo službu. V průběhu prvních měsíců Vás budou kontaktovat kolegové s doplněním jednotlivých informací.
Pokud nám dodat seznam osob či firem, které nemáme oslovit, tak je oslovovat nebudeme. Pokud ho nám nedodáte, tak to holt vezmeme na sebe a omluvíme se, že se jedná o omyl nebo se zeptáme, zda jsou spokojeni. Podle čeho se odvíjí cena služby? Cena služby od počtu dodaných schůzek, hovorů. Dalším faktorem je velikost firem, které chcete oslovit.
Za nás umíme dodat dva typy schůzek. První typ je jednodušší. V podstatě řeknete, co děláte a zda by se kolega mohl zastavit. Cílem je větší množství schůzek. Druhým typem jsou schůzky, kde se ptáme více na zájem o daný produkt nebo službu, případně se posílá e-mail a na základě telefonátu, kdy si to osoba přečetla a zájem trvá, schůzku sjednáme.
Cenu sjednávání schůzek určíme podle předem dodaných parametrů. Je rozdíl, když budete chtít sjednat schůzky v menších, středních nebo velkých podnicích. Zároveň, jaký typ schůzek budete chtít dodat.
To záleží na okolnostech. Je rozdíl domluvit schůzku ve firmě o třech lidech a ve Škodovce. Obojí umíme, ale každé bude stát rozdílný čas. Přibližnou cenu zjistíte po zadání počtu hovorů níže.
Prodáme Váš produkt nebo službu. Zkuste telefonní prodej a uvidíte sami.
Najdeme Vám nové dlouhodobé odběratele, s kterými budete spolupracovat další roky.
Dodáme Vám souhlasy k zaslání e-mailů.
Zajistíme Vám vyplněné formuláře, z kterých můžete posunout Váš produkt nebo službu.
Najdeme Vám leady, které mají zájem o Váš produkt nebo službu. Umíme oslovit tisíce potenciálních zákazníků s Vaší nabídkou.
Jsme autentičtí, transparentní a féroví. Máme i vlastní CRM, kde uvidíte vše. Nejdeme do spolupráce, pokud víme, že nedokážeme naplnit klientovo očekávání.
Za kvalitu našich služeb ručíme. Garantujeme i úspěšnost našich operátorů, kteří jsou opravdoví profesionálové v oboru s průměrnou praxí 4 roky - žádní amatéři.
Nejdeme cestou krabicového řešení. Domluvíme se na přesných parametrech spolupráce, řekneme si, co očekáváte, a co jsme schopni garantovat i smluvně.
Chcete zvýšit efektivitu svých kolegů a nevíte jak? Třeba jste nikdy neuvažovali, že technická vybavenost může zvýšit produktivitu o několik desítek procent. Proto Vám zdarma přinášíme návod na to, jak…
Efektivní telemarketing je nezbytným prostředkem pro společností, které chtějí oslovit své potenciální zákazníka a zvýšit tak šanci na růst firmy. V dnešním konkurenčním prostředí je umění kvalitního telemarketingu klíčové pro úspěch….
Skoro každá společnost, která začíná s podnikáním většinou využívala telemarketing do doby, než se poptávky začaly generovat sami. Telemarketing využívá hlasovou interakci s volaným a slouží jako silný nástroj pro budování vztahů…
V době, kdy je mobilní telefon stále po ruce, se častokrát setkáváte s nežádoucími hovory od neznámých čísel. Ze slušnosti to pravděpodobně zvednete, nicméně Váš klid a soukromí je narušeno. Může to…