Proč využívat telemarketing?

bg angle

Skoro každá společnost, která začíná s podnikáním většinou využívala telemarketing do doby, než se poptávky začaly generovat sami. Telemarketing využívá hlasovou interakci s volaným a slouží jako silný nástroj pro budování vztahů a dosahování cílů. Telemarketing nabízí možnost přímé komunikaci s potenciálními i stávajícími zákazníky, což umožňuje firmě porozumět potřebám a přáním zákazníka.

V tomto článku se dozvíte hlavní důvody, proč je telemarketing pro firmy stále důležitý a jaký je jeho přínos v současném konkurenčním prostředí. Společně nahlédnete do jeho úskalí.

  • Hlasová interakce – Pomocí telefonního hovoru vzniká osobní interakce mezi volaným a zákazníkem, což může být mnohem účinnější než neosobní reklamní kampaně nebo reklamy. Pomocí hovoru jsme schopni vnímat, porozumět potřebám a přáním zákazníka.
  • Rychlá odpověď Telemarketing umožňuje rychlou odezvu na potenciální zájem nebo získání kontaktních informací, což dokáže zvýšit šanci na uzavření obchodu.
  • Zvýšení šance na prodej – díky účinnosti telemarketingu a schopnosti porozumět potřebám zákazníka jste schopni oslovit úplně nové zákazníka, odprezentovat jim Vaši nabídku a přesvědčit je, aby nakoupili.
  • Budujete svou firemní značku – oslovením přesně vybraných firem dle Vašich parametrů jste schopni zacílit dokonale na Vaše potenciální zákazníky. Zejména v B2B marketingu je to podstatné.
  • Získávání zpětné vazby – Pomocí telefonního hovoru jste schopni získat zpětnou vazbu od stávajících zákazníků ohledně produktů, služeb a zákaznického servisu. Zpětná vazba, kterou získáte Vám pomůže zlepšit svou nabídku a přizpůsobit se potřebám zákazníků.
  • Cílení – pomocí telemarketingu jste schopni přesně zacílit nebo vyhledat cílovou skupinu zákazníků. Telemarketing lze využít pro vyhledání vhodné obchodní strategie. Pokud však víte, jaké obory a typy firem jsou pro Vás ideálním zákazníkem, tak jste vyhráli.
  • Sledování úspěšnosti – Vzhledem k interaktivní zpětné vazbě jste schopni se rychleji přizpůsobit zákazníkům. Z hovorů dokážete zjistit okamžitě, že musíte něco změnit, když je nízká konverze. U online reklamy proinvestujete více peněz a následně hodnotíte, zda je reklama výhodná.
  • Odbourání nejistoty – Pomocí telefonního hovoru se nabízí možnost zbavit zákazníka strachu z nákupu, v případě otázek na kvalitu produktu či služby jsi jste schopni produkt obhájit. V případě online reklamy tuto možnost ztrácíte.
  • Průzkum trhu – Pomocí telefonního hovoru jste schopni provést výzkum trhu s dotazníky či dotazy ohledně nového produktu nebo služby a tím získat užitečné informace před uvedením na trh.

    Nezávazná poptávka

    bg angle

    Z našeho blogu

    ramitel background